fredag 9. november 2012

Eitt nytt innlegg, om noko gamalt. NC avsluting i skien

Noregscupavsluting i skien/m påfølgande bankett..
Bakkeritt fredag kveld: gjekk greitt eit stykke, så blei det vondt i vilja, endte på 7? Ville ikkje sjekke iallfall...
jaja.

Laurdagen var siste ritt i Norgescupen, ganke kort 66 km. Var eigentleg ganske kjekt, og det skjedde meir enn det ofte brukar å gjere, for å gjere ei kort historie enda kortare endte eg på 3. plass. Følte det var fortjent, både oppover og nedover.
Blomster for 3. plassen pynta fint opp på rommet..

3. plassen sørga for at eg blei nr. 2 samanlagt i norgescupen, og eg seier meg eigentleg nøgd :)
For denne fekk 5000 kr. av sykkelforbundet, viss eg klarte å fylle inn på eit skjema nokre greier. Eg rota sjølvsagt bort dette før noko sånt blei aktuelt, og denne rundens studielåninnbetaling er enda skadelidane. Satsar på at det kjem noko lønn før det blir meir å betale, evt. at eg klarer å finne att det hersens arket.

Søndag gjekk turen til tønsberg og god mat og hyggeleg selskap med Tante Unni og Onkel Arild. Upåklageleg service som alltid.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar